44 Notícies
-
Karakorum – Pakistan Julio 2024, por Juan Gomis Ferraz
Després d'un llarg viatge i diversos transbords d'avió, finalment arribàrem a Skardu, porta d'entrada del Karakorum del Pakistan... llegir més
-
Paola Cabistany ens parla sobre la Bestard Wildwater Pro
Em va sorprendre gratament a la zona de Pyrénées-Atlantiques, Hautes-Pyrénées i Vall de Chistau on alguns dels descensos... llegir més
-
Bestard Crosswave per Sergio Fernández Tolosa
Amb un disseny modern i esportiu, però tot i així amb prestacions tècniques avançades, la Crosswave és la nova incorporació... llegir més
-
Bestard Bengala per Sergio Fernández Tolosa
La Bestard Bengala és una de les novetats de la nostra família Trekking Approach. És una robusta sabata de muntanya i multiactivitat... llegir més
-
Speedwave II a Xina, per Toni Pons
Després de recórrer una part de la Gran Muralla durant uns quants dies i poder apreciar aquesta gran obra humana de més de 9.000 km... llegir més
-
Les muntanyes de l’Himàlaia amb Explorando Rincones
Vega i Saúl són dos nins que des de ben petits han tengut com a terreny de joc la muntanya... llegir més
-
Germans Oury amb la Climbing Guide FF
Estem fent servir la Bestard Climbing Guide FF des de fa 8 anys. No sabríem dir amb exactitud totes les activitats que hem fet amb elles... llegir més
-
Pell Perwanger – Confiem en la natura
La pell bovina ha estat durant molt de temps el material tradicional per a la fabricació de botes de muntanya... llegir més
-
Jonatan García, Test Bestard Climbing Guide FF
Després de realitzar algunes activitats d'entrenament per la Vall de Benasc, intentaré comentar les meves primeres impressions sobre aquest model de la gamma Fast Forward de Bestard... llegir més
-
Un estiu a les Muntanyes del Karakorum
Em sento una persona realment afortunada. Em dedico professionalment a mirar el món a través de la meva càmera, fotografiant i filmant... llegir més
-
Gyama Pyramid Kangri (6.300m) per Juan Gomis
És un cim absolutament remot situat a la serralada KORZOK, a la regió de Ladakh a l'Himàlaia Indi... llegir més
-
Ascensión al Taulliraju 5.830m Andes de Peru, per Tomeu Rubi y Cati Lladó
Després d'unes setmanes a Serralada Blanca, Perú, on hem pujat el nevat Urus i el Tocllaraju, a més d'algunes escalades de roca a la trencada Rúrec... llegir més
-
Transpirinenca en 24 dies per Pau Calado
L'objectiu d'aquesta aventura era fer la Transpirinenca completa principalment a través del GR 11, en solitari, amb la màxima autonomia... llegir més
-
Bruce Normand: 15 anys d’expedicions amb botes Bestard.
Si em pregunten què faig a les grans muntanyes, doncs, primer exploro i després faig escalada tècnica.... llegir més
-
Expedició al Changla Himal 2022 per Bruce Normand
El Club Alpí Acadèmic de Zuric (AACZ) sona com una institució vella i polsegosa, i de fet és vella... llegir més
-
Pesca de captura i solta amb Bestard Canyon Guide
Durant la major part de la meva vida, per pescar amb mosca he hagut d'escollir entre portar un parell de botes per caminar dins l’aigua... llegir més
-
De Mallorca a Xina a Camper Sumant Km – Cap.1 Monte Olimpo
En la nostra ruta de Mallorca a la Xina, hem creuat una petita part d'Europa que no havíem conegut abans cap dels dos... llegir més
-
De Berga a la Pica d’Estats a l’hivern amb la Bestard Alp FF, per Pau Calado
La idea en aquesta travessia era sortir des de casa meva a Berga, i anar caminant fins a Pica d’Estats, el cim més alt de Catalunya... llegir més
-
Viking Open Canyon Noruega Gener 2023
Al gener de 2023 tornen a Noruega, amb gairebé tots els astres alineats. Però un cop allà, comencen a canviar... llegir més
-
Entrevista a Toni Pons (es Sinever)
Toni és un muntanyenc mallorquí que ha dedicat tota la vida a recórrer les meravelles que amaga l'illa... llegir més
-
Test botes Bestard a Àfrica per Serafo
Durant el Nadal d'aquest any tot l'equip SERAFO es va traslladar a fer una expedició als confins de Tanzània... llegir més
-
Bestard per les muntanyes del món amb L.M. Lopez Soriano 2022
A pocs dies d'acabar l'any sempre és un bon moment per mirar enrere i recordar els moments viscuts... llegir més
-
Bestard rep un Premi Popular 2022 de Cope Balears
Calçats Bestard, Fundació ASIMA, Shella Badaseraye, Associació Aires d’Andratx i Fundació Naüm hem estat els premiats de la 43 edició dels Premis Populars de COPE Balears... llegir més
-
Bestard Mestral per Sergio Fernández
Fa dos anys que faig servir la Bestard Mestral, una sabata d'approach amb una sola realment especial, la Vibram Password... llegir més
-
Ciclomuntanyisme Andino amb la Bestard Trek Alpine FF
Y por supuesto el calzado, tenía que llevar unas botas ligeras y cómodas para las etapas de bici y suficientemente rígidas, cramponables y aislantes... llegir més
-
Exploració de coves profundes amb Bestard Mountain Boots
Les coves són els darrers llocs realment desconeguts del nostre planeta. Món misteriós i altament desconegut, on l'aigua... llegir més
-
Tomeu Rubi i Pep Roig aconsegueixen ascendir en estil alpí al Dolma Kang (6.332m)
El 30 d'abril fem una aproximació a la paret sud-est del Dolma Kang. La ruta té alguns trams complicats... llegir més
-
Barranquisme al Nord-Oest del pacifíc EEUU amb Bestard
Els meus companys provaren varis models de calçat per a barranquisme abans de decidir quedar-se amb les Bestard Canyon Guide... llegir més
-
Viking Open Canyon (Noruega), Bestard Mountain Boots
Des de que vàrem començar les exploracions en el país escandinau, la confiança entre el projecte “Viking” i la marca Bestard... llegir més
-
Bestard Top Extreme Lite rumb a l’Antàrtida, per Luis Miguel Lopez Soriano
En aquesta ocasió vaig tenir l'oportunitat de fer servir les botes Bestard Top Extrem Lite, una bota doble que ofereix un gran nivell de protecció... llegir més
-
Bestard Speedwave
Presentam el nou model Bestard Speedwave, confortable sabata multiús amb un aire molt esportiu i alhora casual... llegir més
-
El muntanyenc proposa i la muntanya disposa, Bestard Crossover AG
El model Bestard Crossover AG, amb sola Vibram que porta incorporada la tecnologia ArcticGrip, que agafa fins i tot en gel humit... llegir més
-
Eiger, Grans Jorasses i Cervino, per Tomeu Rubí i Cati Lladó
En cap moment l'objectiu va ser escalar les tres parets de l'Eiger, Grandes Jorasses i Cervino... llegir més
-
Bestard Rando Vent, Cañada Real Soriana (Bikepacking)
En aquest sentit, vull parlar de les botes Rando Vent de Bestard, dissenyades pel fabricant mallorquí per a activitats de senderisme suau de llarg recorregut, però són unes autèntiques tot terreny... llegir més
-
L’essència del muntanyisme per Juanjo Alonso “Kapi”
Els muntanyencs sempre intentem dir coses boniques de les muntanyes, som uns privilegiats perquè tenim una font d'inspiració on la natura és lliure i salvatge... llegir més
-
Luis Miguel Soriano ens explica les seves impressions amb el calçat Bestard
El meu nom és Luis Miguel Soriano, em dedico a la producció audiovisual i fotografia. Tinc el privilegi de poder realitzar la meva activitat... llegir més
-
Bestard Top Extreme Lite, per Ramón Portilla al Lenin Peak
En aquesta expedició al Lenin Peak, tant el meu company Javier Paz com jo, hem utilitzat les Bestard Top Extreme Lite... llegir més
-
Cura i manteniment del calçat Bestard Mountain Boots (Video)
Manteniment i cura adequats del teu calçat Bestard Mountain Boots. En aquest vídeo et donem alguns consells... llegir més
-
Bestard Trek FF – Experiència d’una transpirinenca a peu
Sergio Fernández Tolosa i Amelia Herrero Becker ens expliquen com va ser la seva Transpirenaica a peu amb les Bestard Trek FF... llegir més
-
Reparacions Bestard Mountain Boots (video)
En aquest vídeo mostrem d'una manera breu el procés de reparacions Bestard Mountain Boots a la nostra fàbrica de Lloseta... llegir més
-
Premi Rezero Balears a les millors iniciatives en prevenció de residus i consum responsable.
Sent una empresa formada per amants de la natura i de les activitats de muntanya i a l'aire lliure... llegir més
-
QUANTIC: Nova línea de Botes de Muntanya & Trekking.
Estam molt contents i orgullosos de poder presentar ara, en el nostre 80 aniversari, la nova línea QUANTIC. llegir més
-
Bestard Canyon Guide, Mario Gaston ens explica les seves impressions
En totes aquestes activitats he estat utilitzant la Bestard Canyon Guide, per ser l'única bota que em garantia la fiabilitat llegir més
-
Bestard Mont Blanc FF, Juan Goyanes guia UIAGM ens explica les seves impressions
¿Perquè la Bestard Mont Blanc FF ?. Quan fa ja uns quants anys vaig començar a sortir a la muntanya, en alta muntanya... llegir més